Als uw horloge niet goed functioneert of er is iets defect, laat het ons dan weten. Controleer eerst of de schade onder onze garantie valt en/of de garantietermijn van twaalf (12) maanden nog niet verstreken is. Als uw aankoop onder de garantie valt, wordt het zonder kosten gerepareerd. Lees meer over ons garantiebeleid en/of u hiervoor in aanmerking komt op deze pagina. 

Wilt u gebruik maken van uw garantie of heeft u reparatie nodig? Stuur dan een email naar info@krixus.nl met daarbij aangegeven wat uw horloge mankeert. Voeg eventueel afbeeldingen toe in de bijlage die dit kunnen verduidelijken. Indien uw horloge nog onder de garantie valt ontvangen wij ook graag een aankoopbewijs en kopie/afbeelding van uw officiële KRIXUS garantiecertificaat in de bijlage.

LET OP: Het opsturen van uw horloge naar ons is niet kosteloos. U dient de verzendkosten voor het opsturen van het pakket te betalen. Zorg ervoor dat het horloge goed verpakt is en voeg uw aankoopbewijs hierbij toe voor de garantie.